movie taaijm

Sov över hos Jennifer inatt :D Vi hade film/serie dag.... dygn... HAHAH. Såg massvis med filmer och serier ^^" bara låg och gjorde ingenting, tänk vad trött man kan bli av det ,AHHA. Det blev i alla fall Sidney White, Fired Up, Last House on the Left och The Ultimate Gift på film. Hon hade även tagit ner senaste avsnittet av SLOAT vilken var lite halvdant, lite Hannah Montana avsnitt (Jennifer är en TÖNT! :D) och dessutom SERIEN 10 Things I hate About You! :D Lite små roligt. Inte alls som filmen men ändå lite. Alla har sina karaktärer bara att Joey är snällare och Camreon elakare xD Pappan spelas dessutom av densamme :P Sista avsnittet går nästa vecka i alla fall :D Ska ses!



Var hos tandläkaren idag. Inga hål! Gud så duktig jag är :P Mamma var inte lika duktig dock när hon senare gick till sin tandläkare ^^" Hon får inte dricka festis längre (för er som inte vet dricker hon typ 6 brickpack per dag) för det har gett henen för mycket karies... hon kommer flippa xD Men jajaj, får se hur det går. Hon ska ju även trappa ner på medicinen så festis förbudet kom väl inte under den bästa tiden ^^" Dessutom ser det ut som att jag inte kommer kunna ha Tyska i år i alla fall för vår schemaläggare är inkompeten ._. Ska det vara så svårt att INTE lägga Tyskan där vi har lektioner?


Kommentarer
Postat av: petra

.. på MIN toalett? AHHAHAH

2009-09-02 @ 22:16:41
URL: http://chewyfruits.wordpress.com
Postat av: petra

SV: jag vet faktiskt inte... :(

2009-09-04 @ 15:55:20
URL: http://chewyfruits.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0