happy b-day

Igår jobbade jag inte :D Eller jo, men bara på eftermiddagen :)  Åkte till Emmie efter jobbet, vi såg på filmer :D Började kolla på A Walk To Remember, fast pratade de första 20 minuterna typ HAHHA och såg inte ens färdigt den för Emmie gick ner och efter en stund så hörde jag att Mamma Mia gick på tv så gick ner och det blev att vi stannade och såg den med Tove och Emmies mamma. Hennes familj är jätte trevlig! :D Såg slutet av What Happens In Vegas innan jag åkte hem med :P Hade problem med att hitta hellyset så tog en stund innan jag kom därifrån, HAHAHAHA



Även om jag inte kom i säng allt för sent så är jag skitrött xD Vaknade massa gånger innan jag gick upp (en av gångerna var Mange ._.) Hade en dröm som jag ville fortsätta.. Men kommer inte ihåg den nu ^^" Var något med någon kiosk i alla fall, HAHAHHAAH SKa på kalas senare idag, kusin Sofie fyller ju år :D Hon blir fjortis! SÅ ska på kalas vid halv 5. Kan inte stanna så länge för måste hem och sova och sen jobba.... jippi!... not ._.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0