windy dream

Igår grillade vi med en Stockholmare som hade paddlat ner hit, Frank. Jag är grymt imponerad. Han stannade lite extra här för att vila och då träffade Mange honom och bjöd hit honom på kvällsmat :) Han har jätte trevlig och hade varit med om alla möjliga saker. Påminde mig lite om vår lärare Göran :P Hade tänk gå lägga mig vid 9 men nu när han var här och berättade massa saker han varit med honom kom jag inte ens in förrän kvart över 10 xD Det var väldigt roligt i alla fall :D




Vaknade upp idag med huvudvärk och var sjukt trött så bestämde mig för att stanna hemma. Vi gör ändå inget vettigt på lektionerna och hade ändå inte bestämt något med teckenspråksläraren så skulle antagligen inte gjort min "redovisning" ändå ._. När jag vaknade så att jag fick gå upp (många väkte mig hela tiden innan) kände jag att jag hade väldigt ont i halsen och lite snuvig så kanske inte var så farligt att jag stannade hemma ändå, inga linser idag i alla fall ^^"

Jennifer ringde med och berättade hur sjuk i huvudet vår turismlärare är. Vi bad en kompis osm hade lektion med vår lärare lämna vårt arbete så slapp stanna kvar i 5 timmar. När hon lämnar det blir han skit förbannade och svär och babblar om att vi skulle varit där själv och så för att iv skulle redovisa det. Han har aldrig sagt något om att redovisa, han sa till oss förra veckan när vi sa att vi var nästan färdiga "Ja men då behöver ni ju bara lämna in arbetet nästa lektion och sen gå"... så vi liksom bara, va?! Dessutom sa han första lektionen att man skulle lämna in arbetet någon gång under deadline dagen innan 4.. så liksom vad är hans problem ._.

Ska till Jennifer sen idag, Knutte fyller år och kalaset blir där. Ska bli trevligt... blir nog en del simsspelande, HAHAHAAH

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Svar: Precis, man får lära sig så mkt som möjligt:) Som tur är äter jag inte godis, så ja kommer nog inte sakna det så mkt, men mkt annat..hehe! Har hört att de inte har lösgodis, men du får be din familj skicka..hehe! Ha de bra!

2009-05-27 @ 12:33:41
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: mimmi

sv: Tack så mycket det var jätte kul att vinna :)

Och familjen, jag tänker så med, sålänge det inte är nått som kräver extra erfarenhet (jag har kryssat i att jag inte har nån) så kommer jag nog satsa, dem verkar hur härliga som helst :D Det är nog en sånn typisk familj som man verkligen kommer känna sig som en i familjen :)

2009-05-27 @ 13:58:40
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så mycket :) Ja hon var as duktig. Men annars kan du väl ha denna bloggen och bara au paira till den typ :P

2009-05-28 @ 00:08:10
URL: http://juliasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0