weekend :D

Nationella provet idag ja! Det svåraste ENG NP prov jag någonsin gjort men det gick nog bra :) Det blir ett VG men jag hoppas på ett MVG ;D Fick åka med Jennifer in idag eftersom vi antagligen skulle sluta dåligt till bussen fast vi hade hunnit ändå :P Åkte hem till Jennifer och åt ris (jag med beanaisås) för att mätta våra magar lite :P Började se Cars lite men sen kom Petra och då blev det andra bullar :P Skönt med våra små gang-stunder ^-^ Såg en skräckis (ja, jag skrek xD), The Unborn. Mycket pop-up så ja.. unavoidable att jag skulle skrika :P Mamma körde hem mig och Petra runt 8 och kollade på Without a Trace eller vad det nu heter när vi kom hem, bra bra!


oldie pic... vilket påminner mig om att vi måste bada snart!! :o

Funderade på att köpa Vampyre Knight på engelska... men är osäker för då vill jag inte läsa dom i tidningen ^^" Väntar nog till efter Stockholm :) Jobb imorgon med *pust* Men det är pengar ^^

Laddade ner Disney låtar på engelska med :D Tänkte träna lite inför nästa år, HAHA nej men, fick lite sug efter det :D

Kommentarer
Postat av: anna

Japp, nu trillar de in ;p känns som att den första är bäst just nu. får väl se om de vill ha mig eller ej :)

2009-05-09 @ 10:19:39
URL: http://aupairanna.blogg.se/
Postat av: emma

varför har dom med skottska?! jag säga att jag knappt höre vad dom sa där!



river flows in you från twilight, är faktiskt väldigt fin. spelar dock inte bara med piano utan med fiol och cello till också.



nej precis, om dom frågar något om barnuppfotring vet jag inte riktigt vad jag skulle svara, får öva på bra svar fram till interjuvn^^

fast jag vet ju ändå en hel del om barn

2009-05-09 @ 14:55:32
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: petra

lär dig stava bearnaisesås ;) HAHA.

<3

2009-05-09 @ 15:05:52
Postat av: Julia

Ja nu har jag öppnat det. Han skrev att DC inte skulle bli några problem och att vi kommer vara i närheten av niagara fallet i maj nästa år och att jag skulle få se boston, Philadelphia och cape cod och att vi skulle prata mer om det tillsammans :)

2009-05-09 @ 19:10:09
URL: http://juliasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0