valborg :)

Igår satt man fyra timmar i aulan och lyssnade på och om projektarbetet i trean. Fick dessutom reda på att vi ska ha bestämt oss i JUNI vad vi ska göra. Jag fick panik. Har alltid trott att vi skulle bestämma det i September eller något men nej då. Så jag och Jennifer får slå våra kloka huvuden ihop och se vad vi kan komma på. Mamma lämnade av hunden på skolan så jag och Jennifer kunde gå med honom lite. Skulle gå och beställa klipp tid till henne och sen gå till Maxi där mamma var. Jennifer fick en tid om 30 minuter så det slutade med att jag gick dit själv :P



Kollade på Twilight extramaterialet igår. Mitt i allt ihopa hör jag något som bankar på mitt fönster och går dit för att kolla vad det är. Då är det än fågel som helt galet sitter och hackar på mitt fönster och försvann inte förrän jag var nästan framme vid fönstret. Helt galen, mamma tror det är något fel på den för det är andra gången den är på mitt fönster ._. Jennifer och Knutte kom hit sedan för att fira valborg med mig :D Kollade inte så mycket på elden dock. Vid 10 var jag och Jennifer jätte hungriga så vi tvingade Knutte att sätta igång grillen eftersom ingen annan gjorde det ._.



Tillslut blev det mat i alla fall och Vi lyckades bryta 3 eller 4 gafflar. Jennifer fick sin sittandes i sitt kött, HAHAH.
Männen i stugan började få i sig lite mycket med och var almänt roliga. Tyvärr blev det ingen bild på elefanten, HAHA.
Jag blev jätte törtt mellan 11 och 12 så jag var i min säng och sov vid 12. Förlåt Jennifer D: Har ingen anning när hon och Knutte åkte hem ens ^^"





Vaknade av att mamma och Mange bråkade om att han inte fick väcka mig för.. you know what? Jag ska jobba min första natt på pastavagnen. Är lite nervös :S Ska få göra en sås med. Förhoppningsvis går allt bra, Sara är ju där och ska lära mig :) Om detta går bra ska jag dessutom få ungefär en fredag i månaden efter sommarjobbet (antar att det är efter sommarn) ^-^ Är behövligt :) Blev livrädd när jag hade dushat för när jag satt upp håret i handuken hängde min halsbandslänk från handuken/håret och inge boll D: Jag började nästan gråta men efter en sutdn hittade mamma den. Jag vet inte vad jag hade  gjort om jag blivit av med den ㅠㅠ



Vädret är jättefint idag så får se vad jag göra. Det finns ju inte mycket att göra på Landön men jag vill vara ute. Kanske lägger mig och solar ellern ått. Kan ju behövas ^^"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0