sunny

Sov hos Jennifer igår. Åkte och köpte Ben&Jerry's och lite chips sedan parkerade vi oss vid datorn och tittade på allt möjligt men bland annat resten av Robin Hood säsong 3 avsnitten. Robin Hood in my ♥ Älskar verkligen den serien! Gick och la oss väldigt tidigt för att vara oss, men det måste man ju med göra ibland ;D

Blev väckta av Petra som smsade vilket var bra för Jenifer hade glömt ställa klockan, HAHA. Gick upp och solade lite sedan innan vi åka till Vanneberga Loppisen. Hittade inget specielt, köpte lite godis och mamma (som vi mötte upp där) hittade fler muggar till Mange. Gick till Jennifers bil för att hämta min väska och mamma fick smaka gräddbulle av Tessi... som tryckte upp den i ansiktet på henne, HAHAHAHAAHAHAH! Mamma sa "jävla kärring" säkert 100 gånger innan hon kom in i duschen. Blev i alla fall så att jag körde hem för mamma var så kletig XD Men det var det värt ;)



Gustav och Eldis kommer hit och grillar ikväll, ska bli trevligt :D

Hur har ni spenderat er Kristihimmelfärdsdag?

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja jag var med skraj för det men nu fattar jag inte ens varför. När jag var färdig så fick jag hämta mobil och sånt för man fick inte ta med det in då säger en av vakterna. Är du redan färdig? Vad skönt! :)



Haha tack. Jag får sån fin dubbelhaka :p



Dator har jag en toshiba som har varit hur bra som helst tills jag fick lämna in den :p Och kamera har jag en olympus tror jag men den börjar bli ganska seg så har planerat att köpa en kamera i USA :)

2009-05-21 @ 21:57:46
URL: http://juliasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0