sol vind och vatten

Solen skinero ch det är fint väder. Men när man bor vid havet är det så sjukt kalla vindar så man måste gå runt i långbyxor för att inte frysa ihjäl D: ... okej jag överdriver lite men ändå, har i alla fall mjukisbrallor på mig.
Mange tvingade ut mig för att han tyckte att min mamma var dom som planterade om blommorna.. själv i alla fall så fick gå ut och vara sällskap i princip då jag inte kan göra något egentligen ^^"



Blev sugen på potatischips så jag och mama gick till kiosken medan Mange och Gustav stack ut på havet. De hade inga dock så gjorde potatis plättar till mig istället, HAHA.



Sitter och kollar på alla nya dramor jag tänkte se denna våren. Har laddat ner alla avsnitt osm finns med sub på de jag tänkte testa och se om de var bra och en så länge har jag behållt alla ;D Kommer väl ägna resten av dagen till detta ^^" Försöka hålla nervositeten borta...

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja jag hoppas verkligen att hon kör ett varv till i usa när jag är där. annars får jag nöja mig med NHL hockey :P



Ja just det ja. Det hade jag nog frågat förut. Men då har du ju iaf ett tag att ladda inför flygresan. Men den går säkert bra. Ända dagen jag skulle vägra att sätta mig på ett plan till usa är 11 september och det tror jag många vägrar.

2009-05-02 @ 00:15:04
URL: http://juliasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0