sleeping beauty

Det första tyskaprovet är nu avklarat och jag tror jag har klarat mig :D Hade först lite slapp kinesiska med bingo som är sjuk roligt , HAHAHA :P Men sen kom nervositeten ._. Nu är det gjort i alla fall och kan inte göra mycket åt det ^^"
Geografi hade vi ingen för Göran hade väl glömt oss eller något :P Bar sedan av till Ungdomsmottagningen och där fick man lite recept. Körde och hämtade ut direk och missade idrotten, inget jag gråter över ;)



Igår fick jag reda på att Morfar fyllde år vilket betydde kalas = mindre pluggande. Åt även kina mats buffé på Ocean City. Älskar den resturangen från och med nu *O* Teckenspråket dog jag inte heller av :P Hos morfar fanns det otroligt söta kattungar *_* Likväl väldigt god mat! Vår kära morbröder hade båda glömt att det var idag morfar fyllde år se de kom lite sent, HAHAAH :P Calle skröt om sin iPhone, vill ha!





Såg ännu en barnfilm idag :D Anastasia. Bästa filmen osm inte är gjord av Disney *-*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack ska du ha!

Åh Anastacia är sååå bra!!

2009-05-14 @ 18:25:08
URL: http://materialgirl.webblogg.se/
Postat av: Hanna (Fiskmåsen XD)

Anastasia sdfkljklsdfjlksdf <3333 Det är seriöst min favorit film ever eller en av dom <3

2009-05-14 @ 22:02:30
Postat av: sofie

Svar: HAHAHA vi tog tre kontroller på 1,5 timme :D Riktigt skickliga :D Vädret blev faktiskt bra sen! ;)

2009-05-15 @ 12:57:32
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: Marina

sv: okejokej, vi hoppas påd et bästa! :DDD

2009-05-16 @ 21:26:56
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0