oh noes

Första delen av dagen kändes ganska onödig. Hade geografi men hann bara diskutera pappret. På matten gick vi igenom svaret på provet som vi lika gärna bara kunde fått facit till (även om det var bra med lite genomgång) och på svenskan som vi visserligen gade väldigt roligt på men vi var på museet i konsthallen. Fick ord som vi två och två skulle koppla till ett eller möjligtvis två konstverk om vi hann. Jag och Johanna hade kärlek och valde en sjöstjärnshög och en naken kvinna :P Fick gå på Äntligen Vuxen utställningen med som faktist var riktigt häftig ^-^ (men Jennifer missade inte allt för mycket ;D)
De hade ne fotoautomat där man tog en bild som sedan gjorde om dig till både yngre och äldre, sjukt kul!



Provet gick hyfsat bra hoppas jag. Var lite ord som jag hade problem med så det inte riktigt gick men jag chansade och hoppas på att det blir bra, haha :P Gick dock hem efter provet för fick mensverk och mer därtill ^^" Ibland kommer min mensverk väldigt lägligt :D Men ska förhoppningsvis bli kvitt med det nästa vecka ;D



Såg ännu en film när jag kom hem, Patch Adams. Det är en så fin film som är verklighetsbaserad. Blev några fällda tårar ja ^^" Solen tittar äntligen fram så kanska tar hundrundan som kommer snart, får se hur det är med blåsten ;P


Kommentarer
Postat av: emma

okej, men vad är det hos CC som gör att du verkligen vill åka med dom?



tror int eatt det finns några riktiga möten med SI men jag vet att de finns ute på mässor. Men du tyckte att det var på möte som du verkligen bestämmde dig? :) ha det bra!

2009-05-06 @ 22:44:14
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Den utställningen är faktiskt bra :D jag provade också fotomaskinen men tappade bort min lapp så jag har inte sett bilden xD



Kul att se din blogg yaaaay :D <3

Tack för kommentaren i min :)

2009-05-06 @ 23:24:36
URL: http://dansarah.blogg.se/
Postat av: Jennifer

gick du hem xD

det var säkert bara för att du inte ville gå på teckenspråket för du inte hade dina meningar med dig HAHAHA

2009-05-06 @ 23:37:00
URL: http://kilpikonna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0