not so much

Hade tänkt spendera min dag hos Knutte men icke då. Mange tyckte vi skulle göra "nytta" vilken var att plocka ut och rensa allt som var i köksskåpen i stugan och diska upp någon servis och snaps glas... sen var det inte mer men då var det redan för sent att åk atill Knutte. Läste ut nästa Au Pair bok (2:an). Dom är riktgit bra! :D Reserverade 3:an samtidigt som jag tog boken så hoppas jag får den snart. Har verkligen inte gjort något vettigt idag ._.



Jennifer kom i alla fall förbi en stund för att byta bil så Mange kunde laga Tessis. Skönt med lite sällskap :)
Fick gå upp tidigt från datorn igår då det började åska sjukt mycket! Men det är verkligen vackert att se åska dansa över vatten<3 Jag är livrädd för åskan men ändå sitter jag alltid i tv-rummet haltv gömde bakom en kudde för att kolla på den :P

Har dessutom lånat en bok på engelska med tips för de som vill bli au pairer. Tycker faktiskt den är rätt bra. Ska kopiera lite sidor från den ;) Den tar upp en del problem man kan stöta på och ger tips på hur man löser dom. Har inte läst färdigt den än men det som är kvar är nog bara massa saker jag inte behöver läsa ändå, typ som olika organisationer och jag vet redan vilken jag ska åka med :D Står lite om olika land och vad man ska tänka på om man ska åka till just det landet öfr att bli au pair men vet ju redan vilket land jag ska till med så :P

Kommentarer
Postat av: Amira

Åhhhh, vilken underbar bok du har med i inlägget!

Älskar den serien, och just der ja!

vad tycker du om böckerna nu då:P

Bra eller dåliga? =)

2009-05-23 @ 09:25:54
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: sofie

svar: haha det ska jag göra :D ha så kul!

2009-05-23 @ 12:06:59
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: Pernilla

Åh, va bra att du lånat böcker:) Va heter den boken om tips?? Du får gärna rådfråga mig om det går trögt med ansökan sen:) Hoppas det är ngt jag kan hjälpa till med!!

2009-05-24 @ 20:47:25
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0