natt jobb

Sov nästan en timme innan jobbet. Fick göra en köttfärsås som jag råkade hälla fel mått i så vi fick sitta och sortera ut kryddan, AHHA men det gick bra ändå ^-^ Hade i princip att göra D: Var rätt drygt ^^" Men får väl jobba en lördag eller något någon gång så jag får se hur det verkligen är. Kom hem när det höll på att bli ljust ute och kom i säng vid halv fem. Var verkligen slutkörd då. Fick sova till 11 idag sen i alla fall med några få avbrott :P



Fick ett samtal av Petra för hon hade tråkigt däruppe hos pojkvännen då han jobbde ^-^
Mange kom medan jag pratade och kylde ner mig med sina kalal händer och tvingade mig ut med hunden.
Stackars mamma ringde och var JÄTTE trött eftersom hon körde och hämtade mig och sedan idag fick hoppa in på jobbet. Tycker lite synd om henne<3 Hon sa desutom att om jag damsög och tvättade golvet i storarummet så kunde hon kanske ta mig till Väla i morgon... och jag ska bada med kusinerna i morgon, så ska se om jag kanske kan komprimissa?





edit- HAHA Mange kom nyss och kollade om jag hade feber för att jag hade fixat golvet. Blev lite förvånad, inget han brukar göra ^-^ Han sa att jag skulle få en pigelin sen. Lollo glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0