long time no see

Gud vad mycket uppehåll det hat blivit på sistone :o Var som sagt på marknad, HOLJE marknad för att vara exakt ;) Såg mest på när barnen lekte och åkte karuseller med Jennifer :P Fick dock åka ett tåg för att hålla i Ciccis Hanna ^-^ Åt även strips i strut med bearnaisås! Skit coolt! HHAHH :P Skulle ätit thai(?)mat med men blev inte av. Fick i alla fall en tröja som det stod "Jag är inte dum, Jag har bara otur när jag tänker"! AHAHHA, Så klockren på mig ;D



Efter marknaden åka jag hem till Maja och vi beställde pizza, Margarita för min del ^-^ och de åkte och hämtade pizzan och fixade lite andra saker medan jag tog han om småttingarna. Fick inte hela själv dock då ungarna inte blev mätta på den de delade på så en fjärdedel gick väl till dom :P Efter detta åka vi till några Maja och Deza kände som även var med på marknaden. Maja skulle få bäbis kläder ;D Hon väntar ju sin fjärde i November :D De hade även tåv egna barn, Frida och Emil. Fick agera barnvakt här med då alla ungar ville leka med mig och Frida blev jätte ledsen när jag åkte hem och hon inte fick följa med och sova över. Naaaw ♥



Skulle lämna en film på FG och bestämde oss för att hyra en ny och kallade in förstärkning, nämligen Petra och Cissi! Blev en mysig liten kväll och kom i säng vid halv 2. Sov hos Thea som redan lyckats vinna fighten om vem som skulle sova med mig :P Blev väckt av henne vid 9 på morgonen och fick gå upp och fixa frukost då alla var hungriga. Levi började inte äta sin macka förrän jag började lika lite med honom, men det funkade ju så det gjorde inget :D



Satte på Askungen medan jag gjorde i ordning alla ungarna och mig själv sedan bar det av till lekparken. Vi skulle även till dagisets lekpark men eftersom jag inte hade någon anning vart den låg sa jag att de fick visa vägen... vilket var ett misstag xD De visste tydligen inte heller vart den låg då vi inte kom någonstans och jag bestämde mig för att vi skulle ta bästa väg hem under min ledning :P Vi klarade oss hem helskinande men trött förrutom Thea lilla skavsår hon fick på foten så jag fick bära henne resten av vägen hem.



Gjorde inte mycket annat än att rita, titta på film och hoppa den dagen. Maja och Deza kom hem vid 3 och jag ringde dit min mamma. Mira blev dock sur på mig innan hon kom och såg väldigt rolig ut så jag och Maja bara satt och as garvade åt henne xD Fick ingen hejdå kram av henen i alla fall ^^"



På måndagen hade jag Geografi på morgonen och Engelska NP på eftermiddagen men när jag ringde Jennifer och undrade varför hon inte var på bussen sa hon att hon sket i Geografin så hoppade av vid nästa busstop och blev skjutsad hem till Jennifer xD NP gick skit bra, MVG :D Blev att Jennifer sov över hos mig. Vi skulle plugga kinesiska men hon lyckades få SIMS 3 på sin dator så vi satt till 1 på natten och spelade xD Sjukt roligt i alla fall! HAHAHA. Kinesiskan idag verkade gå ganska bra ändå trots allt :P

Kommentarer
Postat av: cassandra

Tack så mycket för svaret det var jätte snält och hjälpte mig ännu mer, en till fråga bara, när var det du skulle åka?! du har säkert sagt det redan men jag är som jag är ;) ha det så bra!

2009-05-26 @ 17:49:46
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: cassandra

sv: aha okej, men varför vill du åka i augusti och inte tidiagre? ;) någon speciell anldening eller något?

2009-05-26 @ 19:23:22
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Marina

sv: yesss! :) öh jadå, bra fråga ;o när kan du? 8D

2009-05-26 @ 19:57:29
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: petra

alltid 3 nya inlägg när man kommer hit :')

HAHA, att du fortfarande inte fattat att cicci inte stavas med s! xD

2009-05-27 @ 17:03:22
URL: http://chewyfruits.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0