exhausted

Tyskan idag var lika givande som vanligt.. jag och Markus snackade bort halva lektionen tills han gick och jag satte mig hos Filippa och snackade bort resten, HAHAHAAH. Får nästan skylla mig själv att det går så dåligt för mig ._. Men jag pluggar ju allt hemma sen så ^-^ Hade orgentering idag på idrotten igen *pust* Offrade mig för Emmie, fast sen dissade hon mig *glor snett* HAHA nej men, orkade ändå inte :P

åkte hem till Jenifer efter koslan för mamma var där och duschade, HAHA. Det var för kallt hemma ^^" Körde till Eko efteråt och passade på att ladda med godis inför nationella i morgon, Engelska läs och hör, inget att oroa sig för :D Fick övningsköra hem från Alivs sen.. vilket gick sämre än vanligt men skyller på att jag är trött ;D


tönt ._.

Kommentarer
Postat av: Amira

Ja, alltså, jag tryckte på någon knapp, och allt nästan försvann när jag skulle ändra på designen, så jag blev sur och orkade inte hålla på att mixtra längre, så nu håller jag på att leta efter en bakgrundsfärg och ngt annat till bloggen!

fyfasen va arg jag var när allt bara försvann på två sekunder!!!!!

2009-05-07 @ 18:28:53
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: emma

spelar bl.a. river flows i vårat estet projekt ^^



jag vet!, är också au pair i USA nästa år! ska bli såå kul, synd bara att tiden inte går speciellt fort..men vi kan iaf börja med våra ansökningar snart! undra vad vi gör om precis ett år?, då är det bara några månader kvar! :D

2009-05-07 @ 19:09:19
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: petra

dude, du ska med till jennifer imorgon? ;D

2009-05-07 @ 21:04:41
Postat av: Julia

Ja det borde inte vara så svårt men jag skrev att jag inte visste så mycket man kan se och sånt för det gör jag inte men jag skrev Washington dc och niagara fallet typ.



Jag fick precis ett svar på mejlet av värdpappan och nu törst jag knappt öppna :p

2009-05-07 @ 21:10:09
URL: http://juliasresa.blogg.se/
Postat av: Anna

Ingen aning än. Vi sa varken ja eller nej när vi la på så just nu har jag ingen aning. Men de verkar asbra så vill de som blir det nog dem :) iiiih :p

2009-05-08 @ 09:55:50
URL: http://aupairanna.blogg.se/
Postat av: Emilie

Åh, lycka till med engelska nationella :)



Hehe, ja Tummelisa var det EVIGHETER sen man såg. Synd att man hade den på VHS för vi beslutade att sälja alle VHS filmer för några år sedan. Tur igen att man har en liten 8 månaders bebis hemma för då kan man köpa nytt ^^



/Emilie

2009-05-08 @ 10:00:15
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0