bloody monday

Då var man tillbaka i skolan. Jenny fick Göran att prata så vi slapp lektion men när Dardan kom förstördes allt, HAHA :P Vi försökte komma på något nytt och säga för vi orkade inte anteckna idag vilket inte gick så bra och till slut sa jag vad vi gjort sist för han frågade ._. Men sen poppar det upp en sak i mitt lilla huvud och jag frågar: När ska vi gå på statsvandring? Och då börjar alla med att han sagt att vi skulle det idag och så helt plötsligt var vi på väg ut. Nice Save som Jenny sa :P



Fick tillbaka latinprovet, VG. Det ska man väl inte deppa för men blir lite orolig för hur det går med mitt MVG nu då ^^"  Inget roligt på engelskan, fick säga vem vi ville vara med på muntliga. Jag och Jennifer kommer göra vårt nästnästa måndag :D Missade dock bussen hem idag pga Jennifers matte anteckningar så hon tröstade mig med en glass och vi satte oss och började plugg på mc donkan :P Hoppas jag kan det mesta nu ^^" Dör om vi inte får alla formler på ett papper xD



Blir grillat i mat idag :D Gott! Är sjukt hungrig ^-^ Hade dessutom besöksrekord igår :) LIte skojigt :D Och det verkar som att någon även var inne på min blogg flera gånger den dagen, stalker ;D HAHHA Kan även påpeka att jag kanske kommer vara lite off med bloggandet denna vecka, har massa att göra i skolan. Men som den latmask jag är smyger jag kanske hit i alla fall :P



Hur har allas dag/helg varit?

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ja ellerhur, mycket finare!

jag blir lika tårögd av låten vare gång, hihi :)

2009-05-12 @ 11:38:07
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: Amira

Åh! Vad mysigt med glass!

Och som mimmi ovan skriver blir man tårögd utav låten!!

Hur har dagen annars varit??

2009-05-12 @ 13:10:47
URL: http://amirausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0