wen.hou.ge

Vaknade idag av att det plingade på dörren kvart i 10. Öppnade inte öfr jag trodde ändå inte det var till mig och somnade om. Visade sig senare att det var Stig så jag är jävligt glad att jag inte öppnade xD Min mobils alarm gick igång 10 och då gick jag upp och tog lite frukost medan jag kollade på miami ink :) Mamma ringde 7 över 10 så jag svarade med: "litar du inte på att jag kommer upp", haha och det gjorde hon inte ^^" Mange hade till och med ställt deras alrm i deras sovrum märkte jag efter jag vaknat. Vilken tillit dom vissar alltså ._.

   

Det regnade och var hemsk väder därborta där dom är... lämnar mig helt själv hemma ... fast jag gnäller inte, haha :P
Får kanske laga mat själv dock, men det ska jag väl klara :P



 問候歌 - Alan Luo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0