Utmaning

Har blivit utmanad av Marina! (http://ironic.blogg.se/) ***

Utmaningen går ut på att svara på två frågor. Och varje fråga ska få tre svar. ***

1.Vad stör du dig på när du besöker en blogg för första gången?
2.Vad tycker du är bra och avgörande för att du ska komma tillbaka till en blogg?

Länka till mig som utmanare, och utmana minst tre andra personer.

1. Vad stör du dig på när du besöker en blogg för första gången? 
Om bloggaren skriver vad som händer på ett jobbigt sätt, tex. Jag åkte dit sen gjorde vi det sen gjorde vi så sen bla bla osv.
Om det blir jobbigt att läsa den på grund av layouten eller texten.
Om bloggaren skriver som om den vore störst, bäst och vackrast.
... eller nått xD **

2. Vad tycker du är bra och avgörande för att du ska komma tillbaka till en blogg?

Det är ett intressant innehåll i det bloggaren skriver.
 öööh.. det är typ den ända egentligen...
så jag skriver inte fler anledningar 8D *fuskar* **

Jag utmanar följande:
jennifer:*
linn:*
frida:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0