troublemaker

Nu har jag lyckats bli uttråkad ._.
Har kollat alla mina sidor och subben till nästa avsnitt av Mei-chan är inte ute.
Jag har ingen cam som jag can camwhora med och pallara inte leta efter min kamra...
Jag har heller ingen ny drama som är färdig nerladdad ännu.
Därför kommer det bli Let's Dance tittande för mig om 20 min ;D
Lite quallity time med mamsen :)



Lampan blinkar dessutom hysteriskt bakom mig.. den kommer inte hålla länge till ._.
Och hade fortfarande feber för 4 timmar sen... men kommer jobba imogron i alla fall.
Fast jag känner inte riktigt för det... men Tessan är så snäll och låter mig jobba så
jag gör det i alla fall, öven om jag har feber imorgon också.

... HAHAHAHAAHAHAH XD där försvann lampan. så lägligt då ._.
vilken dag säger jag D: det ända bra är att internet har kommit tillbaka och är snabbare :D


Troublemaker - F.T Island

Kommentarer
Postat av: Sofie

vart är det fotot taget? :), krya på dig ! <3

2009-03-06 @ 22:45:16
URL: http://laulaminen.blogspot.com/
Postat av: Marina

Härligt att internet is back! :D



Vill du prenumerera på min blogg så gå in och bli medlem på bloglovin.com så har du alla dina favorit bloggars uppdateringar där samlade och får meddelande varje gång någon uppdaterar! Puss på dig, din snyggesak! :*

<3

2009-03-07 @ 21:47:26
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0