secret.eyes

Jaha, då har man varit ifrån datorn i tre dagar. Inte så lätt att lägga upp då :P
I måndags sov jag hos Jennifer :D vi var uppe sent, kollade på bland annat BOF 8D
Och så somnade vi till HYD Final.. känns som vi hade lite Hana Yori Dango kväll där :P

evil ;D

Dagen därpå var en tisdag. En rolig dag faktiskt :D Vi var på badhuset ;D och liveräddade!
Jag ägde ut alla ;D .. eller jag vet ju inte hur det gick för de andra men jag äger i alla fall :D
Jag och Jennifer åt även på mc donkan 8D Jag hade glömt mitt matkort och maten var äcklig ändå :P
Happy Meal för 25 kr! bäst ;D

ms donalds ;D

Today, is a day, and it's wendsday! Äntligen fick jag in mina linser! Hipp Hura för mig ;D
Tog mig typ 15 min men ändå.  Vissa tyckte inte det syntes så mycket och andra gjorde ^-^
Skolkade från teckenspråket idag med.. pallade fan inte! Åkte hem och pluggade och lite så istället.
Tagit igen vad jag missat. Har fortfarande LJ att kolla först dock, och nästa BOF avsnitt. Men det löser sig nog ;D

    

Var ute och gick med voffen innan :D Härligt väder, kanske kommer våren snart ^-^
På fredag fyller Jennifer år :D woooh, mycket kakor ;D
På lördag blir det melodifestival förhoppningsvis... finalen måste man ju i alla fall se hihi :*

Avslutar med lite random bilder från de senaste tre dagarna ;D

   

Kommentarer
Postat av: Linn

wtf gör jennifer med ögat? creeeepy HAHA



jag ser faktiskt inte mycket skillnad på ögonen :/

2009-03-12 @ 15:57:41
URL: http://chickenbob.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ta väck den bilden!.ser fan läskigt ut xD

för övrigt petra så drog jag väck maskara från mina ögonfransar xD dålig vana jag har :P

2009-03-12 @ 19:26:55
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-12 @ 23:58:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Lollo

Linn: haha, ända nya jag hade jue ;D

man gör inte såjätte mycket. men det syns mer irl :P



Jennifer: det är linn och inte petra xD



Leonora: detsamma xD jodå, sjökv?

2009-03-13 @ 14:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0