ne.he.wo

Idag besökte jag optikern för att träna att setta i mina nya linser osm jag också fick då. tog mig cirka 20 minuter att få i båda xD och då tvingar hon mig att ta ut den ena. Jag trodde hon skojade med mig.. men jag fick vara snäll och ta ut den vänstra linsen... för att sedan sätta tillbaka den... på fel håll ._. Jag failr fett med linser D: Fick i alla fall ta ut den igen och sätta in den på nått men sista gången gick det på tredje försöket :D

På eftermiddagen var det latin prov som gällde och min älskade lärar gav oss glosor till texterna *-* skulle kunna kyssa henne.. nästan *O* så klarade nog mig fint :D Teckenspråket var kul idag faktikst :D Vårt lag stor losade men det gjorde inget ;D

Fick våfflor till mat hemma idag, blev riktigt mätt :D Det är ju trots allt våffeldagen idag :D
och tycker det ska bli skit roligt imogron! Vi ska laga mat på kinesiskan. Min grupper är as kul med så det ska bli skojsigt :)
och gott att äta förhoppningsvis ;D

Vill bara lägga upp på en bild jag blev förälskad i som min bästaste morbror har tagit :D (http://vigfus.blogg.se)








Ni He Wo - Leehom Wang

Kommentarer
Postat av: LINN

vad är det på bilden?

2009-03-25 @ 23:08:23
URL: http://chickenbob.blogg.se/
Postat av: Lollo

kommer inte riktgit ihåg knuttes förklaring men tror det hade nått med nån sönderslagen lamp och rökfrån bränt silver eller nått xD

2009-03-26 @ 18:25:06
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0