my.sunshine

Sov hos Jennifer igår som sagt.
Blev inget sjungande utan vi såg på film istället, The League.
Käkade egengjorda smörpopcorn (vanliga popcorn med smör på xD) och godis :P
Sedan blev det att vi satt oss vid varsin dator, haha :P
Jennifer kom hem lite i 12 tror jag och då ÄNTLIGEN fick jag se sista avsnittet av Mei-chan
som var fullkomligt bäst, bäst och BÄST<3 :* Typ min favorit serie nu *-*

Mei-chan no Shitsuji ep 10  Mei-chan no Shitsuji ep 10  Mei-chan no Shitsuji ep 10
Mei-chan no Shitsuji ep 10  Mei-chan no Shitsuji ep 10  Mei-chan no Shitsuji ep 10

Idag gick vi upp halv 12, haha. Tycker inte om att sova så länge men det var skönt ^^
Har inte gjort något vettigt idag egentligen. Åkte hem från Jennifer vid 5 ungefär.
Imorgon blir jag själv hemma då mamma och mange ska på tävling med hunden ^-^



My SunShine - ROCKATRENCH

Kommentarer
Postat av: Marina

har en utmaning till dig i min blogg :)

2009-03-21 @ 21:18:02
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0