missing.you

Blev väckt vid 10 av att mange satt sin telefon uppe på mitt skåp och ett alarm.
Jag orkade typ inte bry mig och låg bara och stirrade på telefonen xD Men mamma kom och stängde av den.
Fick tillsägelse att städa rummet då Mange höll på att damsuga huset och tyckte att det skulle damsugas på mitt rum med ._.
Sket i vad han sa och gjorde min läxor sittandes i sängen, tysk gramatik och läsa sidorna i engelskboken. Gjorde inget med Tyskboken och läste inte i svenskboken.. orkar inte. Gör det imogon eller nått.

Var i alla fall duktig och städade rummet efter läxorna och fasnade för broshyrerna och kataogerna jag samlat på mig på utbildningmässan och läste igenom dom lite gran. Tog med de som hade med au pair att göra ner till datorn så jag kan kolla mer info ^-^

Episode 7  Episode 7

Såg Mei-chan igår med :D Börjar få ryck på att jag inte kan se hela på en gång för hela serien spårar ju ur nu D: blir inte som jag vill.
Sedan fortsatte jag kolla på Beethoven Virus... och dreglade lite över Jang Geun Suk *-* Har nästan kommit halvvägs där :) tack godegud för att det finns serier man kan se på en gång *-*
Läste för övrigt nyss att eftersom hon som spelar Geum Jan Di har varit med i en bil olycka (tredje bilolyckan för den serien xD) blir det bara ett avsnitt denna veckan D: sug ._.

Episode 7  Episode 8 Preview

Beethoven Virus 

Kommentarer
Postat av: petra

ofta seuk har skägg ;oooo

2009-03-01 @ 15:02:52
Postat av: Lollo

bara stubb ;D

2009-03-04 @ 18:17:33
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0