missing.you

Mamma väckte mig idag och så fort jag kollar ut genom fönstret ser jag massa vit snö.
Väldigt deprimerande ._. Mamma har inte heller några vinterdäck på sin bil så hon var inte så hipp på att köra men Calle (min 'snygga' morbror) kom och hämtade mig åd han varit hos morfar för att gå ut med Ally ^-^
Vi höll på att köra på en lastbild men annars var det lungt :P (visade sig att han inte heller hade vinterdäck xD)

   

Hade kinesiska som var fett kul as usual :D Viktor och Johanna ftw<3 Men tog 11 bussen hem eftersom jag fick sjuk mensverk D: Möte Jennifer medan jag väntade på bussen och fick höra att hon klarat skrivningen :D<3 GRATTIS :D
Dock skulle hon stanna kvar i stan 3 timmar till då hon skulle övningsköra... hon hade planerat in det lagom till min lektion ;_; förlåt för att jag var tvungen att svika, men jag klarar verkligen inte av det :(

Kom inte upp till och göra nått förrän vid 3 sen ._. Skrev ut alla Latin glosor så ska väl ta och plugga sen ^^"
Prov imorgon \"

Saknar de längre upp<3




Missing You - F.T Island

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0