kaze.no.mokou.e

Idag känns det verkligen som om våren har kommit :D
Solen skiner, det blåser lite visserligen men det gör inget, och det är varmt *_*
När jag kom hem idag var det 25 grader i huset. stekhett ;P

På kinesiskan idag fick vi reda på vad vi skulle laga för mat nästa torsdag :)
stekt ris... och nån soppa och nått annat.. haha minne = noll
men ska bli fett kul (har börjat säga mycket fett på sistone ._.).
Hade förövrigt väldigt roligt med Viktor och Johanna på lektionen idag då jennifer bara låg och sov ._.

 

På rasten var det dax för min andra spruta.
Känns verkligen konstigt när de sprutar in det ^^"
Blev även en syn undersökning vilket visade att min syn förändrats med 0,5 på båda ögonen...
vad nu det betyder ^^" Beställde i alla fall två nya glasögon och månadslinser, får se hur det blir :)
(btw, tror bilden med glasögon var till någon tävling eller nått xD men ända bild där jag har glasögon ^^")
Mamma bjöd på graffiti mat, sjuk gott!

och fick sluta tidigare idag :) snäll vikarie vi kommer ha terminen ut ;D
bra humor har han med, haha :P


OMG! här sitter jag och pratar om hur fint det är med vår och fint väder också börjar det hagla, hahah xD




Kommentarer
Postat av: petra

OFTA HAGEL? HAHAHHA. du passar i dina glasses. <3

2009-03-17 @ 19:36:21
Postat av: Lollo

not lying yo :o

2009-03-18 @ 21:30:34
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0