hallelujah

Har inte haft något internet på hela veckan men nu när jag kollade i eftermiddags var det tillbaka :D och typ dubblet så fort men långt ifrån den hastighet de lovade ._. Men jaa, man vet ju hur försäljningsnissar är ^^"

Vaknade otrurligt nog upp med feber också vilket inte riktigt passade in i mitt schema men vad kan man göra ^^"
Har läst massor! Lästa hela svenska boken, läste ut Percy Jackson och läste så långt vi ska vara i engelska boken. Har nog inte läst så här mycket på länge xD

Här inget riktigt intressant att berätta. Har typ inte hänt något...
Jag ska nog jobba imorgon i alla fall, om jag blir bättre vill säga ._.
och i måndags så såg jag Twilight för tredje gången på bio, HAHAH xD

MARS :D

http://petitionspot.com/petitions/twilightcasttosweden


Please Sign! :D

Hallelujah - AAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0