가.슴.이.어.떻.게.됐.나.봐

Mamma väckte mig och sa: Upp med dig, du måste jobba!
Så man bara jaha.. tack för den bomben. Fick skynda mig upp och göra mig i ordning
snabbt och sen bar det iväg till Härlöv där jag förövrigt aldrig jobbat. Men det funkade
hade en del att göra vid lunch men annars var det lungt. Läste ut engelska boken i alla fall.



Efter jobbet bar det av till veterinären för lilla vovven hade ont i örat och en knuta
på svansen som visade sig var en talgkörtel. Körde sedan till Bromölla för
att gå till apoteket och handla. var inte hemma förrän lite över 5.



Hjälpte mamma med maten och gick sen en runda med Felix då Jennifer ringde.
Då hade hon behövt åka in till jobbet imorgon med och dessutom behövde hon
stanna längre på jobbet idag. Så det blev inget med att jag skulle hem till henne
idag och göra matte. Får bli några få timmar imorgon istället
(sorry for the PMS D: please forgive me ;_;)

För övrigt har jag en fet spindel i taket  som jag är fett rädd för ㅠㅠ
Den är jätte äcklig och varje gång jag tittar för mycket uppåt mot skärmen
ser jag den och får rysningar och måste huka mig typ, haha xD
Jag är väldigt rädd för spindlar om inte det märks ._.



Imorgon får jag också tillbaka min ipod *__*
3 veckor utan den har varit smärtsamt<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

u wanna b me, having signs in the rubrik <3

HAHA! :D vafan betyder det? ^^

2009-03-19 @ 15:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0