dirty.cash

Än en gång gjorde Mei-chan så jag vill se nästa avsnitt (detä r ju det som är meningen ^^").
Men denna gången är det ju riktigt spännande och älskade slutet på detta avsnittet!
Mei  ♥ Rihito

Episode 8  Episode 8  Episode 8

Mamma väckte mig vid halv 11 idag. Brukar inte sova så länge ._.
När hon väckte mig fick jag även reda på att Stig var på ingång... usch D:
Som tur var bad hon mig gå ut med hunden så jag slapp honom.
Käkade frukost sen när jag kommit in för första gången sen vi var i Nyköping xD
Fil och flingor ^^ och lite kakor eftersom Stig var här.
Gick ner till datorn rätt snabbt för att slippa sitta däruppe med honom ^^"
Men fick 70 kr av honom innan jag gick ;D det är väl nått bra med att ha honom på besök ._.
usch vad elak jag låter D: men han är verkligen jobbig ㅠㅠ
Gustav och Eldis kom också nyss typ. Ska se sjösättningen av morfars båt som de hämtat idag.

Även Jennifer skulle komma ner en sväng fick jag precis reda på. yay! :D

oldie ;D


Dirty Cash - Big Bang

Kommentarer
Postat av: Matilda M

HAHAHAHHAHAHAHHAHA

snacka om att gå på en nit :O se den nuuuuuuuuuuuuuu

2009-03-08 @ 19:47:41
URL: http://creampuff.blogg.se/
Postat av: Sofie

HAHAHAHAHAH det måste ha varut ett tag sen.. xD

2009-03-09 @ 20:36:20
URL: http://laulaminen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0