crazy.dog

Fredagen gick som smort. Jennifer var helt stirrig när hon inte visste vart hon skulle och hatade mig hela vägen :P
När vi väl var fram grät hon. tutte då<3 petra fick med lite av det på film men sen tog batterierna slut ^^" får tvinga henne ge mig alla bilder sen :D Alla var fulla förrutom jag och Rin.. eller i alla fall av de som stannade lite längre ^-^

duvanders    jennifer

Innan på den dagen åt jag och Jennifer på Duvanders. Trevlig kille som tog vår beställning, han fyller år denna veckan sa han när han fick höra att Jennifer fyllde år så grattis till honom :P Han tyckte jag var taskig som lät Jennifer betala, haha (a)

På lörsdagen fick vi städa men det gick rätt snabbt :) Åkte sedan hem till Jennifer ^-^
Vi kollade på 'Mannen med Järnmasken', länge sen man såg den :o Var tänkte att vi skulle se förregångaren med men blev inte så ^^"
Jennifer åkte och jobbade och jag, Petra och Rin kollade runt på hennes dator och på youtube. Brian Joo ftw<3
Klockan 8 blev det melodifestivalen för kusinerna men Rin vägrade kolla och satt på Jennifers rum med hennes dator.
Hon missade inget, jävla fiasko ._. Blev även N E W S dvdn på natten.. somnade dock innan den var slut xD

Det blev söndag och Rin skulle åka hem. Vi såg nästan hela Pacific dvdn innan jag och Rin var tvugna att åka till bussen (Petra följde ju inte med den bögen). Medan vi väntade på bussen kom Jennifer körandes förbi med Petra, Moster och Mormor då de skulle lämna av Petra i BMA och Jennifer i Olof.
Jag och Rin satt och pratade tills tåget kom sedan lämnade jag henne där och ringde min mamma som sa att Tessi var i stan vilket betydde att jag slapp vänta på bussen och fick skjuts hem :D hip hurray för det :D Blev dessutom Max mat ;D
Sov hos Jennifer sedan... utan Jennifer. Mamma hade varit på sjukhuset på Llördagen och var fortfarande inte bra så fick stanna där.

random  linser ;D 

Nu sitter jag dock tryggt hemma ;D Mamma mår fortfarande inte bäst men bättre i alla fall<3
Har fått diska och tvätta idag. *stolt*
Och mina sår jag fick efter att ha snubblat över en jordhög ner i asfalten börjar läka (räddningsförsök) ^-^
Ska gå och äta mackaroner och ketchup nu.. mamma orkar inte laga något och jag orkar inte bry mig :P


Crazy Dog - Big Bang

Kommentarer
Postat av: Sofie

Naaaw

Hälsa moster att hon får krya på sig<3

2009-03-16 @ 20:08:37
URL: http://laulaminen.blogspot.com/
Postat av: petra

i guess i am gay. stackars danny <3

din hand D: <3 mina plåster qw ;D men vi hade jävligt roligt :D



BBBBBRRRIIIAAAAAANNNNNN! <3<3<3<3<3<3

2009-03-16 @ 21:31:57
URL: http://chewyfruits.wordpress.com
Postat av: Lollo

sofie: det ska jag :D

petra: hahaha ja ;D dina plåster ftw :D

haha BRIAN<3<3<3

2009-03-17 @ 17:10:38
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0