a.heartbeat.away

Blev ingen kinesmat idag. Salen var dubbelbokad av elever från.. nån skolan och någon specialklass.
Tyckte lite synd om Mei som förberätt allt och fick ta hem det igen D: Men vi får en ny chans på tisdag :D
Lektionen gick istället ut på att vi pratade strunt typ.. haha xD och diskuterad kinesiska tävlingen :P

Idrottslektionen på 10 pers bestod av Linedance och stations tävling. Vårt lag vann of course ;D
Vi hade någon lärarekandidat som vi aldrig sätt innan och det skulle vara hans sista dag imorgon... så vet inte riktigt var han kom ifrån, haha :P Vår lärare kandidat på geografin hade sin sista lektion med oss också... och jag blev helknäpp ._.
Alla trodde nog jag var lite smått dum i huvudet, haha :P

 

Jennifer tvingade mig stanna i stan med henne till hon skulle jobba bara för att jag lämnat henne 2 gånger denna veckan redan sten. Men det var väl okej. Känns dock som jag inte hinner med allt xD men va faan!

Fick dessutom reda på att jag ska ha mitt bajs tysk bok prov imorgon... lär gå åt skogen ;___;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0