8282

Igår var man och jobbade. Började inte riktigt som jag tänkte mig ^^"
Mamma kom på när vi skulle svänga av motorvägen till stan att hon glömt nycklen.
Tessan kom ungefär 20 i och då gick allt undan. Hon gjorde i princip allt och det hon inte gjorde gjorde jag.
Vi blev precis färdiga till öppningsdags :D
Fick ett litet besök av Calle och hans två voffsingar :) Även lite besök av ankor xD

   

Efter jobbet fick vi åka och lämna tillbaka nycklen till Tessan som var på kalas hos sin mamma.
Där blev vi inbjudna på fika! :D Världens godaste kladdekaka, precis lagom kladdig *-*
När jag kom hem var jag helt slutkörd och eftersom Mange tog datorn somnade jag i sängen och sov i 2 timmar
sen ville mamma ha hjälp med maten som blev hemmagjord pizza. Slår inte de vi gör hos Linn men ätbart  :P



Idag blir det kalas hos Farmor<3
Petra, here I come! Känns som vi inte sätt varandra på sjukt länge ._.
Vet inte ens vad farmor ska få i present.. men det vet jag typ aldrig xD
Ska blir skojsigt :D

   



8282 - Davichi

Kommentarer
Postat av: petra

de va rätt längesen hmhm.

lyssnar du med på davichi nu? AHHAHAH

2009-03-29 @ 12:54:03
Postat av: Lollo

ahha ja! ditt fel D:<3

2009-03-30 @ 16:27:49
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0