1.minute.1.second

Idag bar det av till jobbet vid halv 10. Tog med mig engelska boken och en F.T Island skiva då jag tog en Big Bang förra gången ^-^



Blev färdig med förberedelserna ganska snabbt så gick till mc donkan och gick en snabbis på toa. Köpte även en center rulle och gick in en snabbis på h&m, thihi . Sånt hinner jag med på 10 min ;D
Slutade 3 som vanligt. Knutte kom och hälsade på runt ett och stannade i ca en timme.
När klockan väl blev 2 gick det rätt snabbt till stängningsdags ^-^

Åkte till apoteket och till maxi med mamsen efter jobbet. Köpte massa gott gott xD
När jag kom hem började vi rensa ut skåpen i köket. Blev lite tömt, hade massa gamla grejor ^^" (kolla in apelsinsaften)
Sen blev det även jag som lagade mat, raggmunkar ;D
Det bestämdes att vi skulle se film, en film alla ville se... i slutändan blev det Rambo och jag satte mig vid datorn ._.

eeew D:

Men har blivit små förälskad och gift på kuppen så det gjorde inte mig något :D
Wo Xihuan Youbi :D
Bambi , Saranghae ;D


1 Minute 1 Second - F.T Island

Kommentarer
Postat av: petra

har jag hört den låten? hmhm

2009-03-07 @ 22:05:05
URL: http://chewyfruits.wordpress.com
Postat av: Lollo

det är skam på dig annars D:

2009-03-07 @ 22:50:15
URL: http://anystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0