Sverige !

Idag är det vår kära nationaldag! Pratade med mina amerikanska/europeiska kompisar på både skype och msn igår. Det var länge sen. Har saknat dom<3 De mobbade sättet vi firade nationaldagen på för dom tyckte den var tråkig xD Vi har ju inte ens fyrverkeri (vissa ställen har i och för sig). Började även läsa en ny manga! Moe Kare ^-^ Den verkar bra hittils :D

Är själv hemma för tillfället då Mange är och tränar med Felix och mamma jobbar (iklädd sverige kläder xD). Tänkte jag skulle ut och sola men det blåser så mycket att jag skulle frysa ^^" Såg även Bride Wars igår med mamma. Fast hon snackade i telefon så hon kom inte förrän 20 min in i filmen... blev faktiskt lite irriterad ._. Men den var bra :D



Idag blir det väl grillning på Lindö som vanligt med Kent & co. Fast det kan vara att det blåser för mycket.. kan ju hoppas ^^" Så jobbigt att grilla på Landö för man kan verkligen inte gör något där. Här hemma kan jag ju hitta på något i alla fall. Vi får väl se hur det blir!

Hur ska ni fira eran nationaldag? :)

Kommentarer
Postat av: Amira

tack så mycket för student gratulationerna :D

jag vet inte hur jag ska fira nationaldagen...??, jag måste planera inför imorn då det e bal!

men annars inget annat:P

2009-06-06 @ 12:57:19
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: petra

jag va på sweden rock HAHAHA. innan det så.. slappade jag bara :) <3

2009-06-06 @ 22:04:57
URL: http://chewyfruits.wordpress.com
Postat av: Julia

Haha okej :) Blir du 18 då?

Ja jag hoppas med det går bra har bara blivit så rädd nu sen det planet som försvann :s



Ja jätte skönt. tungan och ögonbrynet var jag nästan övertygad om men det kommer nog kännas lite jobbigt :P



Jag tar inte studenten förrän på fredag. Känns typ som vi är sist. Har du slutat än?

2009-06-07 @ 01:03:13
URL: http://juliasresa.blogg.se/
Postat av: Marina

sv: hahah meeen! nej! hon är ju också bra! :o



jag ... gjorde typ inte mkt, :O

2009-06-08 @ 17:40:04
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0