sunny sunny sunny i love youuu

Nu har det blivit blogguppehåll igen, spenderade helgen hos kusin Petra :D Skulle bara stannat till lördagen men det blev till söndagen. Kom inte hem förrän sent... vad taskigt jag är mot min mamma och är knappt hemma på morsdag, HAHA. Men hon fick i alla fall saker hon ville ha :)


                                              gick utan skor för att lämna film

Hälsade även på Cicci med när jag var i Bromölla, såg Eurotrip! Såg även The House Bunny hemma hos Petra :) Trevligt med flm<3 Blev mitt första halvdopp (vadat men inte badat ;D) och heldopp denna helgen med. Skönt med så mycket sol! :D Petra och jag spelade in ett par roliga filmer (aka vi dansar i vattnet) när vi halvbadade, HAHAH xD Om ni är snälla kanske ni får se en ;D





Var även hemma hos farmor en sväng på morsdag medan Petra jobbade :) Bjöds på fika och prat om livet. Mycket trevligt :D Jennifer och Sofie kom slutkörda hem från Stockholm och doppade sig med mig och Petra :D Därför det blev så sent hem för Jennifer skulle köra hem Fia och sen mig.



Idag fick jag reda på att jag är ETT poäng ifrån att få MVG på Engelska NP och att det KANSKE går att fixa på en fråga, hon skulle kolla med sina kollegor. Måste ha MVG i Engelska B *_* Det ända ämne jag verkligen bryr mig om i fall jag får högsta betyg eller inte :P Fick även klippa gräsmattan idag... gud jag hatar det ._. Men fint blir det antar jag ;D


Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha så bra, lite det som va meningen ;)

2009-06-02 @ 10:21:39
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0