summer lovin'

Vill börja med att säga... GRATTIS TILL STUDENTEN LINN<3

Då har man sommarlov! Ska bli skönt med 2 månder utan läxor :D Blir dock massa jobb istället :P Började igårnatt redan! HAAH :P Kom i säng 5 i natt. Tråkigt att det blev så dåligt väder igår för de som var ute.



I torsdags införde vi själva klassensdag och den spenderades på Landön :o Ungefär 100 meter från mitt hus, HAAHH :P Men det var jätte trevligt. Jag har aldrig leken, grillning, kubb, kortspel, bad, leenden och skratt :D Jag skulle aldrig velat buta ut min klass, även om alla tycker vi är konstiga ;D HAHAH.<3



Igår var det avslutning! Klassen samlades i trappan mellan våning 2 och 3.. "För att symbolisera vår övergång från tvåor till treor".. HAHAHAHH Fick frallor med ost, banan och hallon? XD Även fruktsoda :) Gav Gunnel blommor för hon ska gå i pension, hon började nästan gråta, ;_; Det bar av till aulan där alla klappade hela tiden under rektoerernas tal så de fick inte mycket sagt, HAHAHA. Henning sjöng sin låt till Jenny *-* Sen blev det ut i regnet och vidare till Oceancity. Vi kom i rättan tid för det fylldes snabbt efter oss, men gott var det! :D Blev massa fik efter det och lite små shoppande :P





Tillslut gick vi tillbaka till Söderport för att se Tommy springa ut! Det började regna lagom till när vi var på väg mot bilarna, ahha :P Mat och tårta blev det hemma hos Jennifer och sedan fick jag åka hem för att sova ^^" Fick väl någon timmes sömn innan mamma och jag åkte till jobbet. Det var mycket folk trots det dåliga vädret. Träffade massa jag känt en gång i tiden vilket var roligt. Dock var det bara Emmie, Jennifer och Petra oms kom och hälsade på. Min klass är traitors ._. AHAH nej men, jag förstår dom i det vädret :P





Idag är det finare väder, ska försöka slappa, är fortfarande trött då jag kom upp 10. Pratade om att leka med Petra idag, men tror inte jag pallar, sorry D: PÅ måndag börjar man jobbet på Härlöv... vill inte vara på Härlöv, vill vara i stan D: men man tager vad man haver ^^"

ballong incidenten


Kommentarer
Postat av: Emma

jag vet, det känns så konstigt!, vad blir det? det sista av massa massa sommarlov, helt sjukt vad tiden ska gå fort! ;P

som du säger, det är bara ett år kvar och sen är det slut. Tiden kommer gå jätte fort men det kommer bli så skönt när allt är över! ha det bra!

2009-06-13 @ 13:19:30
URL: http://lifeofemma.webblogg.se/
Postat av: sofie

svar: ingen ville följa med mig :( och jag ville inte gå själv haha!

2009-06-13 @ 15:17:01
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: sofie

svar: jodå, nu börjar det reda till sig :D

2009-06-13 @ 18:31:54
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: Marina

sv: ah gör det, det blir nog bra :)



petra sa hon skulle höra av sig till mig med :oo xD

2009-06-13 @ 18:42:38
URL: http://ironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0