sommar och sol

Idag tänkte jag slappa men inte då. Jag skulle ut och joba i TRÄDGÅRDEN... vilken är den syssla jag hatar mest ._. Fick däremot komma in nu och antagligen gå ut sen igen när mamma var färdig med det hon gjorde som gjorde att hon var i vägen för mig.

Har ätit på det italienska glasscafét idag. De hade en nya smak, Kanel, as god! Så den tar jag nästa gång med min kära karamel, HAHA :P Synd att det är så små kulor bara ._. Har försökt få tag på Belle med för träffade henne igår men vet inte om hon har bytt nummer eller något. Kanske har hon redan åkt hem. Kul att i alla fall se en glimt av henne :)

Imorgon blir det jobb *pust* Kände att jag egentligen ville ha lite lov innan jag började men men, pengar <3
Åker kanske till Knutte med imorgon för att se första avsnittet av True Blood *-*

I brist på bilder får ni lite Brian Joo! HAHHAH<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

BBRRRIIIAAAAAANNNNN <3

2009-06-14 @ 17:08:35
Postat av: Amira

Haha^^^

Nej, det tog inte så långt tid, som jag trodde att det skulle ta:)

Så nu är passet fixat, å det kommer på posten nästa vecka!

Underbart<3

Hur går det för dig då??

Vad ska du hitta på i sommar??

2009-06-15 @ 16:47:54
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag såg nåt klipp på youtube hur man gjorde och det var faktiskt as lätt :P

Oj det tar tid. Först från landvetter till münschen tar det 2 timmar men jag behöver bara vänta 1 h och 20 min på att nästa plan ska gå men det tar 9 h då. Jag kommer bli sjukt uttråkad :P

2009-06-17 @ 00:04:56
URL: http://juliasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0