Pain, lots of pain

Idag var man hos Tandis och fick in gummiband vilket betyder att jag snart få ta ut tågrälsen! :D Lite jobbigt att ha Susanna ibland eftersom hon är ny och tar därför längre tid på sig ._. Ont som *** gör det i alla fall!


förlåt om jag skräms! xD

Fick tillbaka våra Kinesiskaprov idag medan jag var hos tandläkaren.. MVG! :D Så blir antagligen det i betyg med hoppas jag :D Snackade även med Engelska läraren och den lilla poängen jag behövde för att få MVG på NP blev min och nu har jag nästan garanterat MVG i Engelska B med! YAY :D (Du kommer med få Jennifer<3) Sista lektionen var Turism och även där gick det som smort, MVG på uppgiften och likadant i betyg! Det har varit en bra dag!

Hur ser det ut för er andra nu i slutet?

Älskar ballad covern någon gjort på Make Love<3

Make Love (Ballad ver.) - onenineeightnine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0