och på min gravsten

Midsommar var skit skoj :) Glömde kamran där uppe och orkar inte spring och hämta den så biler får ni se på bdb och fb senare ^-^ Dansade kring midsommarstången på Landön innan jag drog iväg till Degeberga. Hade sjukt roligt med både nya och gamla människor. Vi skulle dragit vidare till Martin men Jennifer mådde jätte dåligt och Danny var trött så det blev att jag åkte hem själv och hängde lite med mina små Landövänner :) Blev senare "efterfest" i Bia Litt med Mange och Knutte... fick i mig lite för mycket och 3 timmar efter jag och Knutte gått och lagd oss var Bia Litt nerbrunnet. Mange och Knutte hade haft för mycket ved så det varit för varmt och det har exploderat. Trodde först kanske det var mitt fel då jag var sist ut efter att jag släkt alla ljusen.. trodde jag ^^" men men.. inte mycket att göra åt...

Lekte med Jennifer på lördagen, hade beställt biljetter till Transformers 2 och skulle se om 1an. Såg även färdigt Merlin *-* Nästa säsong börjar till hösten, yay! :D Var lite med Danny och Petra med på söndagen, blev så sent att jag sov över hos Jennifer igen, HAHA :P

Sista dagen med Johanna idag, vi kokade 11 kok pasta, sjukt mycket! tog bussen hem och foick först åg in till stan ._. ska ta bussen in med imorgon... yay.. not ._. Men ska inte koka så mycket imorgon så det ska nog gå bra :) Ska nog sätta mig och glo på True Blood nu *____*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0