no more no more!

Skoldagen började med fail muntliga i tyska. Klarade väl mig med ett svagt G hoppas jag xD Ska till henne på tisdag och se om jag får mitt G i tyska med ^^" Hade även Geografi som blev ett klassråd, HAHA. Idrottsklasserna har klassens dag på torsdag så vi införskaffade den dagen till vår klass med, AHAHHAA. Det blev att vi ska vara på Landön... hos mig. Vi får se om det verkligen blir så ^^" Tog foto på badplatsen så de fick se och sen skulle det bli hel bestämt :P


"stranden"                     ovanför stranden         bakom "ovanför straden" xD

Sista idrottslektionen någonsin avslutade skoldagen! Gjorde A-banan (svåraste) i orgentering med Johanna... Vi failade totalt! Hade en och en halv timme på oss att hitta alla 9 kontroller. Vi hittade 4 xD Letade efter 3an i en halvtimme tills vi gav upp. Mötte upp Johanna och Matilda på väg till 4an men när vi hittade dom visade sig att vi just gått förbi 8an.. vi hade noll koll, HAHAH. Fick i alla fall de två sista och de två första! Det är ju i alla fall något, HAHAH :P Till råga på allt hade mitt schampo läckt ut över min klänning ._. Men fick bort det mesta så jag kunde sätta på mig den tills jag kom hem ^^"

Hittade lite bilder som jag inte lagt upp. Från Knuttes födelsedag och när vi var elaka mot Emmie och satt ett klistermärke på henne rygg ;D


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jaa, hoppas verkligen det blir bal i staterna..hade varit en dröm:) Såg att du hittat mig på FB, bra de:) Vet verkligen inte hur ja ska göra med videon, så svårt..men ska tänka på de..hehe!!Ha de bra, kul att du kommenterar:) KRam på dig.

2009-06-04 @ 21:43:19
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0