midsommar! :D

Har jobbat som vanligt men är ledig imorgon! Sjukt skönt! :D Johanan kommer bara vara med migpå måndag också sen fortsätter jag solo ^-^ Har inte hänt mycket idag. Fick stanna på mammas jobb i ne halvtimme och hjälpa till innan Anders släppte henne. Idag tänkte jag att Matti eller Melle kunde höra av sig till mig om de ville leka för har för mig Mattis kille skulle komma idag och vill inte störa... eller träffa honom nu så som jag ser ut xD

Imorgon är det dags! Midsommar :D Taxin går från Landön 16.15 ungefär och är väl hos Jennifer runt 5 i halv?
Antar att Petra tar sig dit eller? Sen vet jag inte hur det blir med Jennifer, för de brukar ju fira här så hon kankse redan är här... jaja, vi får väl se, HAHAA :P

För er som missat den ;D



Kommentarer
Postat av: Marina

sv: haha suckers! ;p Mjo, det gick väl rätt bra. Vi har avslutat 9 kurser hittills, fick 5 mvg, 3 vg & 1 g :)



Puss&kram! <3

2009-06-18 @ 21:38:49
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så mycket :D Studenten var super!! Du har verkligen något att se fram emot :P



Jag vet! Dessa veckor kommer gå såååå fort. Jag börjar verkligen bli nervös.



Haha ja förra säsongen vann jag inte en krona och i år har jag redan vunnit 2 gånger :) Jag älskar att få trycka på tutan HAHA! Hoppas du vinner om du åker och spelar då :D



Ja det kommer ta lång tid. Jag hoppas att man får sitta brevid någon som oxå ska vara au pair för då har man ju nåt att prata om. Men tur att man ska vara i usa ett år för annars hade jag nog aldrig orkat flyga så länge :P

2009-06-18 @ 22:50:44
URL: http://juliasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0