malmö ;D

Har inte blivit bloggande nu på ett tag. Märkar att jag hela tiden får blogguppehåll, HAHA :P

I söndags var jag och shoppade på Väla :D Mange betlade *_* Det var min belöning för att ha städat hela huset under ett lov ^_^ Jag och Mamma fick åg utan honom då han skulle ut med hunden innan vi gick in och hade inte mobil med sig så hittade aldrig honom, AHHAHA :P Blev i alla fall Ett par shorts, ett par skor och skulle blivit en klänning men mamma hade inte mer pengar öfr de hade Mange. Köpte dock klänningen hemma på måndagen :P Fick köra lite med Mange på vägen hem vilket är sjuk läskigt T_T Han är väldigt annorlunda när han lär ut och jag gråter väldigt lätt när han kritiserar mig av någon anledning vilket jag hatar ._. Men ja.. kan ju säga att jag inte kör perfekt precis ._.


inte dessa ser jag nu

I måndags var jag på min kusin Sofie's musik show på hennes skola :D De var alla jätte duktiga men som den släkting jag är tycker jag givetvist att hon är bäst *-* Var trevlgt att se henne igen :D







Idag bar det av till malmö med Emmie, Matilda, Mona och Jennifer :D Väldigt trevligt. Åt på China Box och lullade runt i affärer :P Emmie shoppade loss med klänningar och accesoarer, Jennifer med lite allt möjligt, Matilda med ett par short och underklder, Mona ingenting (xD) och jag fick med mig ett par nya apple hörlurar och volym 1 av Ouran High School Host Club. Inga kläder där inte ;D





Nämde att jag ville klippa page... och mamma hon typ dampa pch förbjöd mig först. Sen sa hon att hon VERKLIGEN inte tyckte det och påminde mig om att jag sagt att jag ALDRIG skulle klippa mig korthårig igen och att jag inte skulle klippa kort igen för att jag ville ha långt hår i USA... så nu är jag helt.. ja.. jag vill liksom inte göra henne besviken T_T

Kommentarer
Postat av: Antonia

vafan, du skulle vara jättefin i page ju D:

2009-06-10 @ 21:11:12
URL: http://gomorrondalarna.blogg.se/
Postat av: petra

LOLLO!

DITT hår, DITT val. allt jag säger om den saken.

jag gillar själv inte att ha page, men du passar i kort hår till skillnad från mig :) tänkt igenom det ordentligt bara, så du inte ångrar dig sen o vill ha långt igen. <3 love you, tack för att du finns. <3

2009-06-10 @ 23:20:22
Postat av: petra

MÄRKTE OCKSÅ ATT DET INTE ALLS VAR ALLT JAG SA OM DEN SAKEN 8D

2009-06-10 @ 23:21:48
Postat av: Matilda

tror du skulle va skitsöt i page!!



o shit va duktig hon sofie var på att sjunga _

2009-06-11 @ 10:01:06
URL: http://creampuff.blogg.se/
Postat av: Amira

verkar som ni haft roligt ju :D

Och ang frågan iaf ngt var fel på papprerna, så är allt korrekt! Faktiskt....., men jag får väl hoppas på att detta betyder att de har bra familjer på G eftersom det tar extra långt tid :P

2009-06-11 @ 10:57:32
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: Marina

håller med petra!

men du kan ju ha en lång page om du skulle ångra dig, så du inte klipper för mycket? <3

2009-06-11 @ 20:41:21
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: emma

asså FAKK vad bra hon e på o sjunga!

2009-06-16 @ 00:18:37
URL: http://thenukissedme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0