hospital

Första dagarna som pastagubbe själv har gått bra. Lite strul igår men det fixade sig ;D Mamma åkte in på sjukhuset för tredje gången på ett år nu så har bott hos Jennifer. Åkte även till Malmö igår på kalas hos Christoffer :) Mycket trevligt :) Sen körde vi på en timme till Kristianstad (vilket betyder att vi INTE höll farten) för att jag och Jennifer skulle på bio, glömde tiden i Malmö :P Vi kom dit 10 min efter bion börjat men när vi kom in och satte oss började filmen typ, så vi hade taijmat det bra ;)

Åkte och hälsade på mamma idag. Hon mådde väl inte bäst men skulle nog få komma hem imorgon. Hälsade även på Tessan som mamma märkt låg på sjukhuset  på grund av okänd orsak, länge sedan man såg henne ^-^

Imorgon ska man jobba både dag och natt på pastavagnen  *pust*  få tänka på pengarna *_* Ska bli kul att inte jobba själv med... tror jag.. eller vänta nu... Jag kanske SKA jobba själv o_o Får ring och höra med Tessan senare idag. HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Amira

det känns jävligt surt, när man man måste jobba^^, men sen är det sjukt gött när pengarna rullar in! ;)

2009-06-26 @ 10:03:02
URL: http://amirausa.blogg.se/
Postat av: sofie

tur vi kom och hälsade på dej då ;)

2009-06-27 @ 10:44:25
URL: http://sofieliden.blogg.se/
Postat av: sofie

HAAAAAAAAJ:D adda mig på msn? [email protected] snacka lite om fredag? :)

2009-06-30 @ 20:29:46
URL: http://sofieliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0