hard work work

Blir inte mycket skrivande numera. Jobbar och träffar kompisar efteråt... så kommer inte åt datorn lika ofta :P

I måndags började jobbet, träffad Johanna för första gången :D Skulle lära mig koka pasta och ska vara med mig hela denna veckan och på måndag ^-^ Jätte snäll :) Sov hos Knutte! V skulle se första avsnittet på den nya säsongen av True Blood tillsammans och mama ville inte hämta sent så det blev övernattning :P Tittade på lite annat smått och gott och gick en sväng utomhus.



I tisdags kom Matti och Melle till campingen så eftermiddagen gick till att kolla när di fixade med husvagnen och kolla Twilight! Matti hade inte sett dne men älskar den lika mycket som mig :D Gick till dom efter jobbet idag med men bara Matti ville leka, Melle hade ne bra bok, HAHA :P Vi gick hem till mig och såg New Moon och Harry Potter trailern sedan såg vi även He's Just Not That Into You, sjukt bra film! Ett måste att se :D Passade även Majas barn idag :D Vi var i tivoliparken och lekte. Maja skulle på ultra ljud, hihi :*



På fredag blir det party hos Emmie ;D Vi skulle nog dra vidare vid midnatt till Joanna om jag fattar det rätt :P Får se om jag kan flörta mig till lite ingen-dricka dispans HAHAH :P
Vad ska alla andra göra? :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hur många timmar är du uppe i med barnpassandet nu då? ^^

2009-06-18 @ 13:11:19
URL: http://jenniferjarsberg.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Tack så hemskt mycket för ditt råd och tips:) Det finns ju som sagt skype och massa så vi kan hålla bra kontakt!!Det är nu eller adlrig känns det som, det är ju min dröm:)

Hoppas tiden går fort för dig, sen är det dags:) Tack och kram!

2009-06-18 @ 13:52:51
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0