trött

Jobbet gick bra igår förrutom när diskmaskinen fick spel och inte ville tömma sig ^^" var skönt att sova till nästan 12 i alla fall :)

Elin ringde igår och bjöd mig på hennes kalas som ska vara på fredag. Har inte varit på min lillasysters kalas sen hon fyllde 9 så blev väldigt glad. Sedan fick jag ett sms som var skickat från pappas mobil att "vi ska inte ha kalas på fredag. så du behöver inte komma hit då" så jag tänkte, nehe vad synd då :( men innan jag fått det smset hade jag frågat om hon skulle dit och hon svarade sedan att ja det skulle hon efter attj ag fått smset och jag berättade då att det var inställd... då får jag höra att Chatte (hennes mamma, min faster) hade nyss pratat med Tina och då skulle det vara kalas. blir man ju lagom glad. Fällde faktiskt några tårar. Vad jag undrar mest är ju i fall det är Tina eller Pappa som skickade smset... vet liksom inte vad jag ska göra nu, om jag ska komma eller inte. Någon med åsikt?

Blir att slappa och ladda upp idag. orkar inte mycket annat ^^"

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan! asså hur kan man bara göra så!? <3

2009-07-05 @ 18:18:27
Postat av: Jennifer

jag som skrev det innan ^^

2009-07-05 @ 18:19:16
URL: http://[email protected]
Postat av: petra

FBNLSENLDNMBÖSGBNKÖE<INÖEYOJNRYÖHOJNÖEOYITBNÖ

NG DJKNLB D<GJKBNELÖDHYNLÖRHFMTUÖHM,TUHKMURYMZRYJ

RYJFYJRNAYZFJR5AYJKT67TUKTYIL,XMDRDFHNAEYRKL,DYKOIHJK

MZTJST5UKMJITKMZRYK,YIDUL,DTMNF

DE BORDE DÖ ALLIHOPA. SKÄMMAS FÖR HELVETE.

FAN TA DEM. JAG FATTAR INTE. INTE ALLS.

KAN FAN INTE TRO ATT JAG DELAR BLOD MED DEM.

BLIR FAN FÖRBANNAD. DU BORD EINTE GRÅTA FÖR DEM, DE BORDE FAN GRÅTA ÖVER ATT DE ÄR SÅ JÄVLA... OERHÖRT.. ÄCKLIGA.

jag älskar dig, kom ihåg det. <3

jag går INTE dit.

2009-07-05 @ 18:30:16
Postat av: Pernilla

Ja, jag fattar inte hur jag ska klara det:( Helt sjukt, men antagligen det som är en del av utmaningen!!

Ja har också alltid varit inne på CC, men ja om du orkar ska du självklart anmäla dig hos båda..de skadar ju aldrig:) Dubblar bara dina chanser!! SPännande att du ska söka i höst, perfekt med det som projektarbete också ju:;D Lycka till!

2009-07-05 @ 18:44:22
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: Bambi

Du borde gå ändå! :/ <33

2009-07-05 @ 19:08:47
Postat av: ida

vet väl inte riktigt vad det handlar om, men jag tycker du ska gå! :)

för din systers skull



jättefin blogg förresten!

2009-07-05 @ 20:09:41
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: petra

jaha, okej. jo, men då är jag med dig. hoppar du av bussen vid filmgiganten så är jag där lite över fyra! ska du jobba natt sen? jag&jennifer ska ju till krstd-dagarna sen. <3

2009-07-05 @ 20:36:49
Postat av: sofie

svar: taack:D fan vad elakt!:O

2009-07-05 @ 20:48:41
URL: http://sofieliden.blogg.se/
Postat av: ida

sv: åh tack! :D



nej precis, skit i kärringen bara ;)

2009-07-05 @ 21:04:19
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: emma

gå dit, var bara trevlig o glad mot din syster, skit i de andra! du är där för hennes skull, ingen annans. de andra förtjänar knappt ett hej.

<3

2009-07-05 @ 22:33:08
URL: http://thenukissedme.wordpress.com
Postat av: (:

hmm, gå dit för din systers skull, mmyes.

2009-07-06 @ 09:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0