suck

Var på Kristianstadsdagarna och rix fm festivalen igår men tar mer om det sen, ska till Båstad och på rix fm festivalen där med :P Vi ville se Måns med, HAAHHAHAHAH ja vi är töntar ._.

Pappa smsade mamma nyss och sa att Tina tänkte fira sig själv samtdigt som Elin och ville inte ha mig där då och han orkade inte bråka... så jag antar att det inte blir något. Jag vill men ändå inte. Känner liksom inte för att komma dit och sedan bli utslängd. Jag får se vad jag bestämmer mig för. Kanske tvingar pappa ta med henen hit på måndag åd han skulle komma eftersom han skulle vara bakfull på söndagen och kunde inte komma på mitt kalas ._.



Kommentarer
Postat av: Antonia

Hälsa din pappa att han verkligen inte uppför sig som en pappa ska göra. Dessutom låter han som ett jävla kräldjur utan ryggrad, ursäkta ordvalet, men det gör han.



Fyfan vad jag är arg på honom nu å dina vägnar. :( Mina föräldrar må vara skilda och pappa har lillebror och vi bor en bit från varandra, men jag är ändå hans högsta prioritet när det gäller saker och ting. Jag och lillebror. För som förälder blir det automatiskt ens prioriteringslista: barnen över allt annat. Och inget jävla skitsnack om bakfylla.



Du förtjänar så mycket bättre än honom, Lollo. :( Usch.

2009-07-08 @ 01:58:11
URL: http://gomorrondalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0