parteey

I lördags var det party för mig hemma hos Jennifer :D Vi skulle egentligen varit hos mig men tältet jag skulle låna var upptaget och vi ville inte riskera regn på oss så det blev flyttat :P De som ville grilla kom vid 6 vilket bara var Sofie, HAHA. Men vi hade trevligt ändå ;) Linn, Emma och Frida hade kommit hit för att fira mig :D de, tillsammans med mig och petra var de som blev fullast först. klockan var väl knappt 8, HAHAH. Men det höll i sig hela kvällen och vi hade skit kul! Även Emma, Sara, Mattias, Kenneth, Melle, Matti, Matilda, Jennifer, Rebecka och till sist även Natsha var även där. Tack för att ni kom <3







Kvällen började med jag har aldrig leken, som jag fått av Linn :D Fast i slutet av den var de några som stack ut till hängplats nummer 2, studsmattan, HAHA :P Det blev även massa dans och prat. Enligt mig var kvällen lyckad. Har inte haft så roligt på länge trots att jag trampade på en glasbit så att det såg ut som att jag skulle dö av blodförlust, HAHA. Tack Tessi som tog hand om lilla mig! Trots att folk sa att jag var fullast på stället (vilket jag antagligen var men det var ju det som var poängen :P) så var det jag som tog hand om alla däckare :P



 



Annat som hänt sen sist är att jag såg Harry Potter igen på Bio. Jennifer missade ju sin chans på onsdagen. Har även varit på marknad men mest lekt med Kenneth, Matti och Melle ^-^ Ska till Matti senare ikväll :)




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det är redan borta som tur är, grymt ont gör det :( Hoppas inte man råkar ut för det i usa :p haha!



Jaaa, bästa böckerna nånsin :D Okej, jag tycker hitills att ettan varit bäst :) men har ju fyran kvar.



Neej det närmar sig, blir mer nervös för varje dag som går, och du är nog en av dem som följt mig längst här på bloggen, jätte kul att du fortfarande läser :D avskeden kommer bli sjukt jobbiga, jag vill inte ens tänka på det :( men det är ju en del av hela grejen, det måste göras!



Fin header förresten :)

2009-07-23 @ 21:21:59
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja har det as bra här borta :) Dock blev det inget ice age idag :( Jag ville ju med se den

2009-07-24 @ 03:32:28
URL: http://juliasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0