not any star, a super star

Igår gick jag in till stan efter jobbet för att kolla på när Sofie tävlade i Kristianstad Superstar! Träffade allt möjligt folk. Matt hade gjort Sofie jätte tjusig i håret :D Alla var nervös och jag kunde inte förstå varför men när första deltagaren var på väg mot slutet av sin låt kända jag med hur det kom, AHAHAH. Sofie var jätte duktig :D Där var två andra som var rätt bra och de kände varandra. Men hon som sjöng sist, en mörkhårig tjej, var en klar finalist tillsammans med Sofie tyckte jag :D

Här är Sofies framträdande

youtube ville inte som jag ville så blev inget xD

Sen får ni själva höra hur det gick ^^ Men var beredda på allt skrik när finalisterna presenteras ^^"

youtube ville inte som jag ville så blev inget xD

Skulle sedan äta på Peking men jag och Jennifer kollade in Butik 47's rea först :D Vi hittade båda byxor vi ville ha och sen visade det sig att det inte var rea på dom, HAHA men vi tog dom i alla fall :P Väl på peking var jag rätt hungrig och troddej ag skulle kunna klämma ner fyra små rätter men inte åd, HAHA. Satt i alla fall med världens sötaste unge, har för mig han var adopterad från vietnam. SKIT SÖT! Jätte gullig och kramgo och så! Inte blyg för fem öre. Han bara kom till mig fast det var första gången han såg mig. Ville sno hem honom, HAHA. Sånt barn vill jag ha som au pair, tihi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0