nobody put's baby in the corner

Var och passade ungarna igår. De är för söta :) Även om den ena ska gå och sura för att hon inte får bollen eller det inte blir som hon vill när vi leker. Men var väldigt effektiv. Vi spelade boll, hoppade studsmatta, gungade, lekte kurra gömma, byggde koja och kollade på lite film. Sedan när Petra kom för att hålla mig sällskap när ungarna sov blev de helt hysteriska och sprang rundor och lekta för sig själva. Blev rätt lugnt när de väl gott och lagt sig vilket var lite skönt. Bara Levi som var uppe denna gången vilket är ovanligt ^^ Skönt att få prata lite med Petra med igen. var ett tag sedan nu ^-^



Pappsen var ute och festade igår och Elin sov hos en kompis så de kom inte idag heller. Jag bryr mig nog mer än jag tror. Men han skulle hämta mig i stan imorgon istället. SÅ hoppas det blir av då. Förlåt Jennifer och Petra för att jag fick avboka våra planer men vi ska ha kul på onsdag :D Måste prata med jennifer och Kenneth med om fredag för fick ledigt! :D Sen ville Matti med me om vi inte ville vara bara vi tre kusiner. Tänkte att om vi inte tänker bara vara vi kusiner kunde vi ju bjuda med lite folk :D till exempel Jenny som kommit tillbaka från USA nu :D



Melle ska åka till Frankrike snart så imrgon eller möjligtvis på tisdag blir det sista jag får se av henne på ett tag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0