helgen

I fredags drog jag, Jennifer och Petra till stan och k-dagarna :D Kul att vi kunde hitta på något igen! Sista fredage nvi kan göra något nu på ett tag ^^" Men träffade massvis med folk vilket var väldigt trevligt :) Ingen Melle dock fast hon var inne, fy på dig osm inte sa till! Träffade dock Jenny från bilddagboken! Sötare i verkligheten! Jätte trevligt med! Är inte säker på att hon kände igen mig dock, HAHA :P Hängde med lilla Ted med ett tag. rolig kväll i alla fall <3





I lördags var det superstar final. Sofie vann inte... helt konstiga top 3 men man, kan inte göra så mycket åt det. Hon var svin bra i alla fall! stolt över henne<3

Igår fyllde man då år! yay, jag är 18! :D Fick vad jag önskade mig, New Moon affischen och pengar till en laptop :) Trevligt att möta de flesta i släkten igen. Massa goda kakor med! Bakade med Jennifer, Matti och Petra dagen innan. .. eller kvällen/natten, AHHA. Gick ner en sväng till dansen och då lyckades ju Ola veta att jag fyllde år om en halvtimme och fick bandet att sjunga för mig ._. Men det var väl trevligt! :D Varken Mange eller pappa var på kalaset på grund av baksmälla ._. Pappa skulle kommit idag men "hans dator hade gått sönder" och han behövde pengar till det... så skulle vänta tills han fick lön den 25... jaja. Jennifer pappa kom i stället, HAHA. Väldigt roligt faktiskt ^^



Idag var det tillbaka till jobbet. VÄLDIGT lugnt kan man ju säga! AHAH. Alla är på semester typ. Men på väg hem stannade vi hos morfar så jag fick säga hej till norsken! Kenneth is back in Sweden ;D Stannade där och åt och lite så. Tittade på film med honom och Kristoffer (som åker hem imorgon, traitor). Fick även min födelsedagspresent! En flaska vin och ett halsband. Flaskan bestämde sig jag och Kenneth att vi skulle dricka upp på lördag! HAHAHHA

5 DAGAR KVAR :D <3

Kommentarer
Postat av: sofie

svar: patrick :D

2009-07-13 @ 23:55:40
URL: http://sofieliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0