gara gara go

Som ni ser suger min layoutmenhöll på att göra om den i tisdags natt men sen slutade mitt internet funka och jag gav upp. Så det får se ut såhär tills jag kommer hem. Är hos Jennnifer nu för mamma har inte tid att hämta mig ^^"

Kan börja med att säga att Harry Potter 6 är den bästa filmen hittisla även om det typ inte händer något men den är sjukt rolig! :D En bra bro-film helt eneklt ;D Ska se den med Jennifer på måndag igen för hon var tvungen att jobba i onsdags.



Igår åkte jag hem till Jennifer efter jobbet, skulle kolla lite vad jag behövde fixa till lördag och så. Brukar ju inte precis festa så behövde lite hjälp, HAHAH. Jag och Jennifer skulle kolla om det fanns biljetter i Bromölla till Potter men Kenneth följde med och därför fanns det inte så att vi kunda sitta bredvid varandra allihopa :( men men. Sov över hos henne såmamma skulle slippa köra och hålla på.



Idag fick jag äta på Max för mamma skulle göra fisk hemma. Dessutom fattade hon det som om jag skulle stanna i stan men det var bara för att jag skulle handla till festen men hon erbjöd ju sig att göradet så det är därför jag är fast här, men det gör inget ^^ Blir jobb inatt, hoppas det blir rätt lugnt. kommer vara helt slut imorgon, HAHAH får sova så länge som möjligt :P Ska ju in och hämta Linn, Emma och Frida imorgon runt 1 :P

Kommentarer
Postat av: emma

<3!!!

2009-07-17 @ 16:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0