burn baby burn

Från och med idag måste jag göra minnst 10 kok per dag.. fattar ni hur mycket det är?! Kommer behöva börja tidigt ._.
Halkade dessutom idag och satte ner armarna rätt ner i det 1000 gradiga vattnet, gjorde ont osm fan men blev bättre ju längre dagen gick. Fick dessutom den roliga tiden på månaden... då jag inte kunde gå på toa förrän om en och en halvitmme då vi stängde... inte men dag nej! Hittade dock en tia på marken! :D och hittade 150 kr igår! :D
När jag kom hem blev det bad, så himla skönt i vattnet! Till och med mamma hängde med och STANNADE i vattnet, HAHA :P

Imorgon blir det att åka in tidigt till jobbet... senaste halv 10. Sedan ska man vara barnvakt med Petra åt mina kära skitungar :D Blir även jobb på lördagen först på mammas jobb för de behövde en backup och på pasta vagnen istan för mamma inte kan ta det heller. Så det blir en vilodag för mig på söndag xD

Lite bilder från senaste månaden ;D

Midsommar


Stranden

Kommentarer
Postat av: petra

sån fin bild på mig.. rolf

2009-07-03 @ 00:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0