boom

Jag är lagom glad just nu. När jag går in på internet har mina anteckningar på google försvunnit T_T
Så .. hoppas jag inte hade något viktigt där D:

Passade som sagt ungar igår, Väldigt roligt! De fick flyga och hoppa och bada och hela köret, AHAH :P
Väldigt varmt var det men trevligt :) Jennifer kom förbi med efter en stund och hjälpte till. Kom hem vid halv 2 då jag borde lagt mig men blev nog någon halvtimme senare :P

Jobbet var inte så farligt idag. Går mycket snabbare på mammas jobb än på mitt eget xD Men jag suckar över att jag ska jobba inatt med, Men som jag säger hela tiden... PENGAR! vilket jag behöver så...


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det blir nog jätte bra :)

Jaa, tiden går nog snabbare än vad man tror, men tanke på att jag egentligen skulle åkt om 2 dagar, och det kändes jätte långt bort för 2 månader sen, men den tiden har gått så jäkla snabbt!! och nu är det bara litemer än en månad :) men jag är grymt taggad :D

2009-07-04 @ 18:30:36
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja, asså CC är bra, men väldigt olika för en del också! Jag ska väl vara glad att jag ändå fått 3 matchningar, men jag tror ändå jag kommer rekommendera SI, för de känns så mkt fortare där, och familjerna kan välja dig och du kan se bilder och mer info om dem än hos CC, de e bra:) Men det är alltid bra att anmäla hos båda, det kostar ju inget förrän man fått familj egentligen:) Lycka till, när ska du anmäla dig?

2009-07-05 @ 00:28:06
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0